• Aktualności

      • Aktywnie – Ciekawie – Skutecznie
        • Aktywnie – Ciekawie – Skutecznie

        • 13.05.2020 23:34
        • Uczestnicy projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Sulęcińskim” współfinansowanego ze środków unijnych w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, Oś VIII Nowoczesna edukacja,  Działanie 8.4  Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 8.4.1 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowane poza formułą ZIT  biorą udział w  szkoleniach 1/1 mających na celu wsparcie w formie sesji coachingowych/mentorskich.
        • Indywidualne konsultacje z doradcami zawodowymi spotkały się z dużym zainteresowaniem ze strony młodzieży. Wykorzystanie skutecznych  narzędzi weryfikacji deklarowanych kwalifikacji przyszłego potencjalnego pracownika, tj.: wywiad behawioralny, analiza kwestionariuszy, opis kart Change Your Mind  to dobry sposób na uświadomienie, jak wiele trzeba wypracować w sobie umiejętności wymaganych przez współczesny rynek pracy.
          Omawianie wyników z pewnością wzmocni mocne strony ucznia, zniweluje słabe, pobudzi motywację,  chęć do dalszej edukacji, profesjonalnie przygotuje do praktyk/staży zawodowych oraz wejścia na rynek pracy.
          Partnerska relacja i współpraca przebiega bardzo pomyślnie. W opinii uczniów rozmowa jest „pozytywna” i „optymistyczna” oraz „pomocna w planowaniu drogi zawodowej”.
          Na efekty takich spotkań  nie trzeba będzie długo czekać. Wypracowanie szacunku dla różnic indywidualnych i społecznych, autonomii, profesjonalizmu, wiary w możliwość rozwoju, aktywne zainteresowanie, otwartość na nowe wyzwania pozwoli na trafne odnalezienie się na rynku pracy.

          Grażyna Sobieraj

        • Wróć do listy artykułów
    • Kontakt

      • Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych im. Unii Europejskiej
      • 95 755 24 75
      • ul. W. Witosa 49 69-200 Sulęcin Poland
      • 95 755 24 75
      • Internat Szkoły ul. W. Witosa 30B, 69 - 200 Sulęcin tel. 95 755 29 41
  • Galeria zdjęć

      brak danych